Demolition Man
In a future without crime, a cop from the past is thawed to stop a brutal criminal from destroying everything that has been achieved.
Sylvester Stallone plays a cop from the past who is thawed out in 2032 to stop a criminal (Wesley Snipes) who has escaped cryo-prison and unleashed chaos in a peaceful society that no longer knows how to defend itself.