The Three Burials of Cristina Ortiz
Cristina joutuu onnettomuuteen ja vajoaa koomaan. Valeria ottaa yhteyttä La Venenon perheeseen yrittäessään selvittää, mitä tapahtui. Loppu on lähellä, ja Valeria taistelee täyttääkseen Cristinan viimeisen toiveen.