Cristina Through the Looking Glass
Cristina Ortiz, La Veneno saapuu ”Tänä yönä ylitämme Mississippin” -ohjelmaan. Pepe ei tyydy yhteen ohjelmaan, vaan kutsuu hänet säännölliseksi työtoveriksi tekemään sitä, mitä yleisö vaatii: Kaivautumaan menneisyyteensä.