Simon ja Sanni & Jesse ja Stiina
Tekeekö Simon näyttävät Kung-fu liikkeet vapaataitelija Sanniin vaikutuksen ? Voiko Jessen vanhemmuus vaikuttaa kipinän syttymiseen, kun Stiina ja Jesse tapaavat? Kuinka monta kyllä-vastausta nähdään?