Lizzie päättää antautua, mutta ensin hän tapaa Kieran Shaw’n salaa, joka yrittää estää Lizzietä tunnustamasta. Kun Sarah kuulustelee vihdoin Lizzietä, hän saa tietää totuuden katon tapahtumista.