Loftus Hall: Onko piru lentänyt katon läpi?
Ghost Hunt -sarjan ensi-illassa Jocke, Jonna, Danjal ja tiimi vierailevat Loftus Hallissa, joka on legendan mukaan Irlannin kummittelevin paikka.