Paten suihku
Patella on pyyhe, saippua ja harja valmiina suihkuun, kunnes hänen puhelimensa soi. Palattuaan puhelulta ovat suihkutarvikkeet kadonneet. Pate etsii tavaroitaan ja löytää ystävänsä leikkimässä niillä.