Hidden in Plain Sight
Etsivät epäilevät, että Rachandan katoaminen liittyy muihin rikoksiin. Nyt heidän on päästävä kiinni rikolliseen, joka on välttänyt oikeudenkäyntiä vuosikymmeniä.