World Between Us (HBO)
Valokuvaaja Marie Tomanova saapui New Yorkiin ja teki itsestään tunnetun kuvausskenessä. Ohjaaja Marie Dvorakova kuvasi hänen matkaansa 5 vuoden ajan.