Talvinen tarina
Eräänä talvisena yönä New Yorkissa Peter yrittää ryöstää kartanon. Hän luulee sen olevan tyhjillään, mutta perheen tytär onkin kotona. Näin alkaa nuoren irlantilaisen murtovaras Peterin ja kuolemaa tekevän Beverly-tytön välinen rakkaus.