Unten mailla
Kaksitoistavuotiaan Minnan elämä kääntyy päälaelleen, kun hän saa sisarpuolen nimeltä Jenny. Jenny tuntuu varsinaiselta kiusankappaleelta, ja Minna tahtoisi eroon hänestä.