Twilight - Uusikuu
Edward jättää Bellan hyökkäyksen jälkeen, joka oli viedä tämän hengen, ja masentunut Bella ajautuu toiseen paranormaaliin suhteeseen – tällä kertaa ihmissusi Jacob Blackin kanssa.