Taylor Mac's 24-Decade History of American Music (HBO)
Performanssitaiteilija Taylor Mac esittelee historiaa uudesta näkökulmasta 24 tunnin esityksellä, jossa kuullaan suosittuja kappaleita eri kausilta.
Performanssitaiteilija Taylor Mac esittelee Amerikan historiaa uudesta näkökulmasta immersiivisellä 24 tunnin teatraalisella kokemuksella, jossa kuullaan suosittuja kappaleita vuosien 1776 ja 2016 väliltä.