Sister Swap: A Hometown Holiday
Jennifer ja Meg Swift ovat sisaruksia, jotka ovat läheisiä, vaikka asuvat tuntien päässä toisistaan. He päättävät vaihtaa kaupunkia ennen lomaa.
Jennifer ja Meg Swift ovat sisaruksia, jotka ovat läheisiä, vaikka asuvat tuntien päässä toisistaan. Kun sisarukset vaihtavat kaupunkia ennen lomaa, he huomaavat, mitä he molemmat todella tarvitsevat elämässä ja rakkaudessa.