Sicario 2: Soldado
Huumesodassa ei ole sääntöjä. Kartellit ovat alkaneet kuljettaa terroristeja rajan yli Meksikosta Yhdysvaltoihin. FBI:n agentti Matt Graver pyytää apuun salaperäisen Alejandron, jonka perhe murhattiin kartellipomon käskystä.