Shazam! Fury of the Gods
“Shazam! Fury of the Gods” jatkaa tarinaa teini-ikäisestä Billy Batsonista, joka muuttuu aikuiseksi supersankariversiokseen, Shazamiksi, kun hän sanoo taikasanan “Shazam!”