Persona: the Dark Truth Behind Personality Tests
Tämä dokumentti tutkii, mistä Amerikan pakkomielle luonnetestejä kohtaan sai alkunsa ja näyttää, miten merkittävillä tavoilla luonnetta koskevat ajatukset ovat muuttaneet ympäröivää maailmaa.