Debbie, legendaarisen huijari Danny Oceanin sisko, kokoaa naistiimin suorittaakseen vuosisadan suurimman ryöstön. He aikovat iskeä New Yorkin vuosittaiseen Met-gaalaan, jossa nähdään 150 miljoonan dollarin arvoinen kaulakoru.