Mystery 101
Kun yliopisto-opiskelija löydetään kuolleena, englannin professori Amy käyttää rikoskirjallisuuden asiantuntemustaan selvittääkseen tapauksen nopeammin kuin etsivä Travis, joka päätyy työskentelemään Amyn kanssa tappajan kiinniottamiseksi.