Saman katon alla
Katastrofaalisten ensitreffien jälkeen heillä ei ole muuta yhteistä kuin viha toisiaan kohtaan ja rakkaus kummitytärtään Sophieta kohtaan. Kun yhtäkkiä Sophiella ei ole enää muita, Hollyn ja Messerin on siirrettävä erimielisyytensä syrjään.