Lessons of Love (HBO)
Jola toimi vuosikymmenien ajan, kuten häneltä odotettiin. Kuuden lapsen äiti ja pahoinpitelevän aviomiehen vaimo esitti, että kaikki on hyvin. Mutta eräänä päivänä hän löytää voimia jättääkseen miehensä ja alkaakseen elämään täysillä.