Lancaster Skies
Pikkuveljensä kuoleman jälkeen Douglas Miller siirretään Bomber Command -yksikköön valmistautumaan vaaralliseen tehtävään, joka suuntautuu Berliiniin.
Pikkuveljensä kuoleman jälkeen kapteeni Douglas Miller siirretään Bomber Command -yksikköön valmistautumaan vaaralliseen tehtävään, joka suuntautuu Berliiniin. Millerin on osoitettava rohkeutta ja sinnikkyyttä saadakseen muut valmiiksi tehtävää varten.