The Kitchen
Kun FBI lähettää heidän mafiamiehensä vankilaan, kolme newyorkilaista kotirouvaa päättää jatkaa miestensä bisneksiä, jolloin heistä tulee Hell’s Kitchenin vaikutusvaltaisimpia mafiosoja 1970-luvulla.