Jaws Awakens: Phred vs Slash
Maailman kahden suurimman hain uskotaan elelevän Uuden-Seelannin vesissä. Brandon McMillan ja Dickie Chivell lähtevät tutkimaan, kumpi on isompi.
Kahden suurimman elossa olevan hain uskotaan elelevän Uutta-Seelantia ympäröivissä vesissä. Brandon McMillan ja Dickie Chivell lähtevät tutkimaan kumpi on isompi, Phred vai Slash?