Jack Reacher
Julman rikoksen kaikki todisteet johtavat vangittuun epäiltyyn, joka esittää vain yhden puolustuksen: Hakekaa Jack Reacher!
Julman rikoksen kaikki todisteet johtavat vangittuun epäiltyyn, joka esittää vain yhden puolustuksen: Hakekaa Jack Reacher! Lailla on rajansa, mutta Reacherilla ei, kun taistelu totuuden puolesta asettaa hänet yllättävää vihollista vastaan.