Kauhu
Perheen muutettua taloon he huomaavat, että pahat henget hallitsevat heidän kotiaan, ja että heidän poikansa on selittämättömästi vaipunut koomaan. Paetakseen he muuttavat pois vain huomatakseen ettei talo ollutkaan se, joka oli riivattu.