Vallan kääntöpuoli
Ohion presidenttiehdokkuuden esivaalien loppumetreillä lupaava lehdistösihteeri sekaantuu poliittiseen skandaaliin, joka uhkaa pilata hänen ehdokkaansa mahdollisuuden päästä presidentiksi.