Guy Fieri's Feeding Frenzy
Ruoka-ammattilainen Guy Fieri matkustaa Hunter-poikansa kanssa Bahamalle selvittämään, mikä tekee alueen vesistöstä täydellisen haiden buffet-pöydän.
Ruoka-ammattilainen Guy Fieri matkustaa Hunter-poikansa kansssa Bahamakselle kokeakseen paikallisen ruokakulttuurin sekä mikä tekee ympärillä olevan veden täydelliseksi erilaisten haiden buffet-pöydäksi.