Dope Sick Love: America Undercover (HBO)
Dokumentti seuraa kahta New Yorkin kaduilla kituuttavaa huumeriippuvaista pariskuntaa, jotka etsivät kuumeisesti käteistä seuraavaa piikkiä varten.
Hätkähdyttävän rehellinen dokumentti seuraa kahta New Yorkin kaduilla kituuttavaa huumeriippuvaista pariskuntaa, jotka etsivät kuumeisesti käteistä saadakseen seuraavan piikkinsä.