Elämänkerta
Hyvin kiistanalaisen Carlos Boyeron taustoja ja persoonaa pohjanaan käyttävä ”The Critic” yrittää pohtia Espanjan elokuvakriitikoiden riveissä tapahtuvia valtavia muutoksia.