Consequence (HBO)
Oikeushammaslääkäri lavastaa kuolemansa saadakseen vakuutusrahat ja ottaa veljensä henkilöllisyyden. Pian paljastuukin, että hänen veljensä vietti vaarallista kaksoiselämää.