Bastille Day
Michael Mason on amerikkalainen taskuvaras, joka asuu Pariisissa. CIA jahtaa häntä, kun hän varastaa laukun, joka sisältää muutakin kuin lompakon. Agentti Sean Briar käsittää pian, että Michael on vain pelinappula paljon suuremmassa pelissä.