Omaelämänkerrallinen draama
Hugh Jackmanin ja Allison Janneyn tähdittämä, faktoihin perustuva synkkä komedia, kertoo Long Islandin koulutarkastajista, jotka olivat Amerikan historian suurimman julkisten koulujen kavaltamisskandaalin takana.