You Hurt My Feelings
Julia Louis-Dreyfus is Beth, a novelist in crisis after unwittingly hearing her husband's honest opinion of her work.
In this comedy, Beth (Julia Louis-Dreyfus) is about to publish her first novel, but her husband's honest opinion, which she accidentally overhears, puts the couple and the writer's career in crisis.