Servant of the People
The anatomy of Zelensky's success and the consequences of giving power to the man with the most spectacular political career in Europe.
The film shows the anatomy of Zelensky’s success and it also presents the consequences, including international ones of giving power to a man who made the most spectacular political career in Europe.