Makozilla
Experts search for a big mako terrorizing the shores of Southern California to determine if it could be the spawn of a legendary shark, The Beast.
A spike in attacks on sea lions off the coast of Southern California sends shark researchers searching for an oversized, aggressive mako shark they believe could have family ties to the legendary record-breaking mako called, The Beast.