Madame Web
Dakota Johnson and Sydney Sweeney star in this adventure about a young paramedic who must protect three women from a serious threat.
Dakota Johnson stars alongside Sydney Sweeny in this adaptation of one of Marvel's most enigmatic heroines. NYC paramedic Cassandra Web (Johnson) is forced to defy her past and protect three women from a dangerous threat.