Jaws Awakens: Phred vs. Slash
Brandon McMillan and Dickie Chivell head out to see the two rumored "largest sharks in existence" supposedly roaming New Zealand waters.
Rumor has it that two of the largest sharks in existence have been recently roaming New Zealand waters, but nobody knows which one is the largest. Brandon McMillan and Dickie Chivell are heading out to see which one takes the cake -- Phred or Slash?