Jack Reacher
When a sniper is arrested for a brutal shooting, ex-military investigator Jack Reacher steps in to uncover the truth.
When a sniper is arrested for a brutal shooting, ex-military investigator Jack Reacher steps in to uncover the truth. The law has its limits, but Reacher does not as he unravels a web of conspiracy that pits him against an unexpected enemy.