CrimeTime: Freefall
Crime series actress Hadley Warner retires to a small town where she encounters her first real case.
Crime series actress Hadley Warner retires to a small town where she encounters her first real case. Using her TV crime knowledge, she teams up with Detective Shawn Caden to solve the case.