Bad Boys: Ride or Die
Miami's most famous detective duo faces an unexpected turn of events: now they are the most wanted!
In the fourth installment of this iconic action saga starring Will Smith and Martin Lawrence, Miami's most famous detective duo faces an unexpected turn of events: this time they are the most wanted!