Albert Brooks: Defending My Life
Albert Brooks opens up about his life and career in this intimate conversation with his lifelong friend Rob Reiner.
Albert Brooks opens up about his life and career in this intimate conversation with his lifelong friend Rob Reiner. From stand-up to his seven iconic original motion pictures, Reiner and Brooks explore the origins and evolution of Brooks’ career.