Tom and Jerry Blast Off To Mars
It's the ultimate game of "cat and mouse" when Tom and Jerry stow away on a Mars-bound rocket and end up on the Red Planet.
Tom and Jerry stow away on the first manned mission to Mars and discover Martians do exist! The duo join forces with a Martian to battle asteroid fields, the Martian invasion of Earth and a robot bent on destroying in its path.