Tenemos Que Hablar
Nuria's life is perfect; she's newly engaged to the perfect guy; she just needs to get divorced first!
Nuria's life is perfect; she's newly engaged to the perfect guy; she just needs to get divorced first! Nuria's ex-husband, Jorge, on the other hand, is lost, lonely and living a meaningless life. Even though she's moved on, he cannot let go of the past.