Rush Hour
A no-nonsense Hong Kong detective and a wisecracking LAPD cop work together to find the missing daughter of a Chinese diplomat.
When a visiting Chinese official's daughter is kidnapped in Los Angeles, a no-nonsense Hong Kong detective flies in to investigate and finds himself teamed up with a wisecracking LAPD cop, who wreaks hilarious havoc on the case.