Raiders of the Lost Shark
Matt Dicken and Dickie Chivell embark on a quest to locate the colossal shark named Dutchess, who vanished from Gansbaai, South Africa years ago.
Shark expert Matt Dicken and Shark Week legend Dickie Chivell embark on a relentless quest to locate the elusive and colossal shark named Dutchess, who mysteriously vanished from Gansbaai, South Africa years ago.