Slashers
A group of friends decides to rob the house of an elderly couple, in their absence. A few hours later they are trapped in the basement.
A group of friends decides to rob the house of an elderly couple, taking advantage of their absence. A few hours later they are trapped in the basement. What seemed like a simple heist ends up being the worst nightmare of their lives.