Monster Mako
A team of marine biologists set out to clock the top speed of the fastest shark in the ocean.
A team of marine biologists set out to clock the top speed of the fastest shark in the ocean -- the mako. A second crew aims to prove makos are ambush predators that breach to kill their prey, just like great whites.