Mechashark: Love Down Under
Kina Scollay and his team return with a one-person submersible to a top secret location attempting to locate a great white shark mating ground.
Shark expert Kina Scollay and his elite team return with a unique one-person submersible, the Mechashark, to a top-secret location off New Zealand attempting to do something that's never been done: locate a great white shark mating ground.