Mar Adentro
Ramón has spent almost thirty years lying in bed cared for by his family. His only window on the world is that of his bedroom next to the sea.
Ramón has spent almost thirty years lying in bed cared for by his family. His only window on the world is that of his bedroom next to the sea on which he often travelled and where he suffered the accident which cut short his youth.